poniedziałek, 26 marca 2018

Nasz sposób na...nowości od Zaful

Witamy :) W końcu nadeszła upragniona wiosna, korzystając z tej pięknej pogody postanowiłyśmy zrobić sesję. Niedawno otrzymałyśmy paczkę od internetowego sklepu Zaful, w której przyszły wybrane przez nas bluzki. Jesteśmy z nich bardzo zadowolone i z pewnością nie jeden raz ubogacą one nasze stylizacje. Naprawdę polecamy Wam ten sklep, niewątpliwie znajdziecie tam coś dla siebie, ponieważ posiada on duży asortyment i bardzo atrakcyjne ceny.


Magda:"Wybrałam bluzkę z długimi rękawami, które zakończone są falbankami.Górę bluzki zdobi piękna koronka. Założyłam do niej ciemno-granatowe jeansy. Dla nadania elegancji wybrałam czarne zamszowe szpilki i kopertówkę w tym samym kolorze. Jedyny dodatek to duże białe kolczyki."









bluzka - ZAFUL, jeansy - Bershka, buty - Czasnabuty.pl , kopertówka - Allegro.pl,
kolczyki - Parfois


Edyta:"Ja również postawiłam na bluzkę z falbanami przy rękawach. Bardzo podoba mi się trend z perełkami, dlatego też wybrałam taki model. Zestawiłam ją z białymi spodniami i beżowymi szpilkami. Do tego beżowa kopertówka, kolczyki oraz bransoletka."










bluzka - ZAFUL, spodnie - sh, buty - nn, torebka - Allegro.pl, kolczyki, bransoletka - Allegro.pl

Jak podobają Wam się nasze bluzki? 

26 komentarzy:

  1. Obie stylizacje ładne, ładna falbana *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna bluzka.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszule macie sliczne ale Tym razem wygrała stylizacja z numerem 2 :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądacie;) śliczne macie bluzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje. obie przypadły mi do gustu!

    Miłego dnia, xx Bambi
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne macie te bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oba zestawy bardzo mi się podobają :) świetnie wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie! Cudowne pastelowe bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, aż ciężko stwierdzić, która stylówka jest lepsza. Obie rewelacyjne! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycam się tymi bluzeczkami - obydwie są przepiękne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te stylizacje, takie kobiecie i eleganckie *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje śliczne, ale druga ma bardziej moje kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zestawy! Wasze koszule wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. both looks are so lovely,
    the second one, all white everything is AMAZING!
    perfect for the warm spring days.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczki bardzo mi się podobają :)
    Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne stylizacje! Obie mi się podobają :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  17. urocze bluzeczki, świetnie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeden jak i drugi top super:) Pięknie wyglądacie kochane:*


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne są! uwielbiam takie :) dziewczyny wyglądacie zjawiskowo!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle wyglądacie kobieco i przepięknie ;) Błękit to kolor idealny dla obu z Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O ale jesteście śliczne <3 cudowne bluzeczki macie :)

    OdpowiedzUsuń