poniedziałek, 5 marca 2018

Nasz sposób na...koszulę z Banggood

Cześć wszystkim. Straszliwe mrozy powoli mijają, miejmy nadzieję, że niebawem zawita do nas upragniona wiosna. Korzystając z chwili wolnego postanowiłyśmy zrobić nową sesje. Tym razem zaprezentujemy dla Was niedawno otrzymaną koszulę ze sklepu Banggood. Przedstawiamy ją w dwóch odmiennych odsłonach. Koszula jest wykonana z bardzo dobrego materiału, przy tym jest bardzo wygodna i elegancka. Polecamy Wam serdecznie sklep Banggood ma on w swoim asortymencie wiele propozycji w naprawdę atrakcyjnych cenach. :)

Edyta:"Postanowiłam zestawić koszulę z czarnymi rurkami. Jako dodatek wierzchni wybrałam czarną ramoneskę. Do tego czarne botki z ciekawym zamkiem przez środek i mała torebka ze srebrnym paskiem. Jedyna biżuteria to klasyczny czarny zegarek."









koszula - Banggood, spodnie - nn, kurtka - nn, botki - Renee.pl,
torebka - nn, zegarek - Allegro.pl


Magda:"Ja natomiast tą samą koszulę zestawiłam z czarną spódnicą z wytłaczanymi kwiatami. Do tego założyłam czarne rajstopy i botki na słupku,które optycznie wydłużyły nogi. Na wierzch narzuciłam ulubioną ramoneskę. Dobrałam srebrne pierścionki i bransoletkę z cyrkoniami."









koszula - Banggood, spódnica - vintage, ramoneska - Sinsay, botki - nn, torebka - Stradivarius,  pierścionki - Sinsay, bransoletka - prezent

Które zestawienie bardziej Wam się podoba ? :)

41 komentarzy:

  1. Obie stylizacje z ta koszula sa piekne i duży plusik <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej przypadła mi stylizacja ze spódniczką <3
    cudowna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! :) Te buciki z góry są świetne, jaki to model?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są oba zestawy,ale najbardziej podoba mi się w spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze spódniczką takie fajne retro <3 pierwsza stylizacja zaś bardzo wygodna, na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w połączeniu ze spódniczką wygrała !

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia,obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie - wybieram jednak wersje ze spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor zdecydowanie pasuje Wam obu! ;) wyglądacie przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego świętowania dzisiaj Kochana 👯💋

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula ma bardzo ładny kolor :) Edytka, świetne botki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądacie wspaniale w tych stylizacjach, świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje przepiękne, ale bardziej przemawia do mnie ta Edyty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię koszule z takim wiązaniem pod szyją co zresztą ostatnio widać na moim blogu :)
    U Was bardziej podoba mi się wersja, gdy koszula jest schowana pod spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula! Pięknie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie wersje mi się podobają, ładne wiązanie ma ta koszula ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszula. Drugi zestaw zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda z tą spódniczką <3

    OdpowiedzUsuń
  19. love this post dear, so nice :)
    have a nice weekend! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super koszula,pasuje do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koszula, bardzo podoba mi się jej krój jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się w obu wersjach :) mam taką samą spódniczkę, muszę poszukać w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie wersje są przepiękne :) naprawdę obie macie świetny sposób na modę! i obie macie świetny gust <3
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  24. W obu wersjach wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świeta koszula, obie stylizacje super! podoba mi się jej kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta koszula świetnie wygląda w jednym i drugim zestawie :) SUPER

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna koszula. Oba zestawy podobają mi się ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. koszula super i w obu warniantach prezentuje się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie potrafię wybrać który zestaw bardziej mi się podoba, ponieważ jeden i drugi prezentuje się świetnie. Koszula bardzo mi się podoba, może nie do końca kolor jest "mój" ale krój i wykończenie kokardką super ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestawienie ze spódniczką zdecydowanie bardziej trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne obie propozycje, jednak dla mnie lepsza wersja ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam koszule. Ta jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie propozycje są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta koszula sama w sobie jest ciekawa, ale mi się bardziej włożona w spódnice podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jestem zwolenniczką spódnic, więc zestawienie nr 2 :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń