czwartek, 12 kwietnia 2018

Nasz sposób na...czerń z kwiatami

Witajcie! Wiosna zawitała do nas na dobre. Bardzo się z tego powodu cieszymy. Korzystając z wolnej chwili zrobiłyśmy zdjęcia w naszych jakiś czas temu upolowanych sukienkach. Obie są czarne ze wzorem kwiatowym, który uwielbiamy. Mamy nadzieję, że Wam również przypadną do gustu.

Edyta:"Prezentuje dzisiaj sukienkę upolowaną na wyprzedażach w Stradivariusie. Od razu wpadła mi w oko. Zestawiłam ją z płaskimi czółenkami. Dodatki jakie wybrałam to duże kolczyki-kwiaty i mała czarna torebka."










sukienka - Stradivarius, buty - Bershka, torebka - SinSay, kolczyki - Parfois


Magda:" Ja natomiast postawiłam na sukienkę zakupioną w House. Bardzo mi się spodobała, ponieważ ma dużo falbanek. Dobrałam do niej botki na obcasie i czarną torebeczkę. Sukienka jest dość bogata i posiada wiązanie na dekolcie, dlatego ograniczyłam dodatki do złotych kolczyków."









sukienka - House, buty - nn, torebka - Stradivarius, kolczyki - Banggood.com

Jak podobają Wam się nasze stylizacje ? :)

17 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądacie, świetne stylizacje :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne sukienki i kolczyki ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukienki! :) uwielbiam kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sukienki:) Uwielbiam kwiaty :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie sukienki są prześliczna, super w nich się prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje bardzo mi sie spodobały <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, uwielbiam kwiatowe sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  8. obydwie stylizacje cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, ale zdecydowanie wolę drugą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudny wybór gdyż i sukienki i dziewczyny piękne :-) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty na czerni wyglądają cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki w kwiaty to mój must have na lato :) Wyglądacie super:*


    Buziaki:*
    Zapraszam kochana na nowy post ze stylizacją:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń