poniedziałek, 19 lutego 2018

Nasz sposób na...długi sweter

Witamy wszystkich! Wracamy do Was po dłuższej nieobecności spowodowanej przede wszystkim dużą ilością egzaminów, a także niestety przeziębieniami. Wszystko mamy już za sobą i przychodzimy z nowym postem. Dziś prezentujemy Wam nasze długie, bardzo cieplutkie swetry. Zima nie odpuszcza, więc nadal stawiamy na grube i ciężkie rzeczy.

Magda:" Głównym elementem mojej stylizacji jest melanżowy, bardzo duży i ciężki sweter zakupiony na tegorocznych wyprzedażach. Ma on bardzo ciekawy kołnierz, który można rożnie układać. Dobrałam do niego czarnego golfa i jasne jeansy. Dla dodania charakteru założyłam złoty naszyjnik i zegarek, a także dość "rockowe" botki. Do tego mała czarna torebka."












sweter - Reserved, golf - House, jeansy - Bershka, torebka - Stradivarius,
 buty - Renee.pl, naszyjnik - Reserved

Edyta: "Ja tym razem postawiłam na szary sweter o warkoczowym splocie zakupiony w internetowym sklepie Tresorbutik. Prezentuję nieco elegantszą wersję, dlatego zdecydowałam się założyć różową koszulę z kołnierzem i czarne eleganckie spodnie. Do tego botki na obcasie i czarna duża torebka. Jedyna biżuteria to szary zegarek."









sweter - Tresorbutik, koszula - Bershka, spodnie - George, botki - Vices
torebka - Zalando, zegarek - nn 

Jak podobają Wam się nasze swetry?

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dziewczyny - super pomysł na prowadzenie wspólnie bloga - dwa spojrzenia na świat, PODOBA MI SIĘ TAKIE ROZWIĄZANIE!

    Jeżeli chodzi o kardigany to ja uwielbiam nosić je zarówno na sportowo jak i w eleganckim zestawieniu, z białą koszulą wygrywają, ale z kolorowym T-shirtem też robią robotę :)

    Obserwuję i będzie mi miło, jeżeli i Wy będziecie wpadać na moją stronę częściej - niedługo organizuję rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje;))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie swetry - stylizacje macie świetne!❤
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się buty z pierwszej stylizacji :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdaleno, bardzo podoba mi się Twoja cała stylizacja :)
    Edyto, szary długi sweter to dobre połączenie z jasnym różem koszuli, często też łącze róż z szarością mój ulubiony duet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądacie dziewczyny! Uwielbiam długie swetry <3
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dziewczyny wygladacie!

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wyglądacie! Uwielbiam takie zestawy i długie swetry! Piękne zimowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne macie te sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne sweterki i piękne zestawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie prezentujecie się świetnie- uwielbiam takie sweterkowe zestawy

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza stylizacja bardzo w moim guście <3 ale obydwie świetnie wyglądacie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię czasem sięgać po takie dłuższe swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno 1 jak i 2 zestaw mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. obie stylizacje mega mi sie podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie długie sweterki :) Te wyglądają na bardzo ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie wyglądacie dziewczyny! a takie długie sweterki to idealna propozycja na mroźne dni :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham długie, grube swetry <3 Druga propozycja bardziej w moim guście, ale ogólnie obie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oba sweterki mi się podobają, mają super kolor ;)
    uroczo wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię takie swetry ale jakoś rzadko je zakładam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten pierwszy sweterek ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię długie swetry i jest ich w mojej szafie kilka.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1 stylizacja bardziej przypadła mi do gustu nie mniej jednak obie wyglądacie pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Absolutnie uwielbiam długie swetry :D

    OdpowiedzUsuń