czwartek, 2 marca 2017

Nasz sposób na ... kurtkę z rękawem 3/4

Cześć Wszystkim ! :) W ostatnich tygodniach wiele się u nas działo.Słońce,które coraz częściej do nas zagląda zmotywowało nas do zrobienia zdjęć.Małe figle spłatał nam dość mocno wiejący wiatr,dlatego wybaczcie nam różnego rodzaje kombinacje na naszych głowach :).Dziś przedstawiamy lekkie odzienia jakimi są kurtki z rękawem 3/4,zakupione już dość dawno.Postawiłyśmy na codzienne looki z domieszką elegancji.Zapraszamy do dalszego czytania.


Edyta:"Mam na sobie kurtkę w kolorze beżowym ze złotymi wykończeniami.Pod spód założyłam nową zdobycz-cieniutki kremowy golf z New Yorkera. Ostatnio naprawdę polubiłyśmy ten sklep.Można tam znaleźć prawdziwe perełki.Resztę stylizacji utrzymałam w czarnej kolorystce.Do tego kopertówka,złota biżuteria i okulary z motywem panterki."











kurtka - nn, golf - New Yorker, spodnie - Bershka, kopertówka - Allegro.pl, buty - nn,
okulary - House, zegarek - nn

Magda:"Ja postawiłam na czarną kurtkę.Założyłam do niej bluzkę w kolorze khaki,wyróżnia się ona bardzo ciekawym wykończeniem przy dekolcie(bluzka również zakupiona w New Yorkerze) :). Do tego klasyczne jeansy,czarne buty,torebka oraz zegarek."








  
kurtka - New Yorker, bluzka - New Yorker, jeansy - Bershka, torebka - Zalando, buty - nn, 
zegarek - Sinsay, bransoletka - Sinsay

Jak oceniacie nasze stylizacje ?



26 komentarzy:

  1. Fajne zestawy Dziewczyny! Bardzo podoba mi sie khaki bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawy Dziewczyny! Bardzo podoba mi sie khaki bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kurteczki. Na wiosenne, coraz cieplejsze pogody w sam raz :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja podbiła moje serduszko ale i tak obie kurteczki sa rewelacyjne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely look

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka w khaki jest przecudowna <3
    Kurtki fajne, ale jakoś wolałabym z dłuższymi rękawami :D
    Obie śliczne ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje ;P
    Jednak ja zastanawiam się nad ideą kurtki z rękawem 3/4,dla mnie to trochę dziwne.
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio myślałam nad zakupem takiej kurtki ;D przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stylizacje, ale najbardziej spodobała mi się druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie 1 stylizacja bardziej mi się podoba ;) Ale obie wyglądacie pięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienia, a bluzka khaki rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. very nice post :)
    happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki! Super wyglądacie. Ładna kolorystyka obu zestawow. Sweter khaki pięknie leży! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie bomba! podobają mi się obydwa zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasna kurteczka- piekna, za to w drugiej stylizacji bluzka skradla moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba zestawy proste i idealne na codzienną bieganinę :)
    Kurteczki super!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybieram zarazem 1 jak i 2 wersje, pięknie dziewczyny ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie wyglądacie ślicznie i stylowo :) W pierwszym zestawie wpadła mi w oko kurteczka, w drugim bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się kurtka z pierwszego zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię kurtek z takimi krótkimi rękawami,ale stylizacje fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam futerko z takim rekawkiem:) Wy jak zawsze piekne:* Pozdrawiam

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń