czwartek, 16 lutego 2017

Nasz sposób na... pastelowy sweter

Witamy! Ostatnio jesteśmy ciągle zabiegane, dlatego ciężko nam tak ułożyć nasze zajęcia, aby udało się zrobić wspólnie zdjęcia. Dzisiaj jednak słoneczko, które pojawiło się na niebie tak zachęciło nas swoją obecnością, że musiałyśmy zrobić sesję :) Łapiąc te pierwsze, piękne promyki chcemy Wam przedstawić zakupione już sezon wcześniej sweterki w pastelowych barwach. Pastele od zawsze kojarzą nam się z nastającą wiosną
i choć do kalendarzowej wiosennej pory jeszcze troszkę zostało, to my już dziś postanowiłyśmy przedstawić nasze propozycje z wykorzystaniem właśnie tych sweterków. :)

Magda: "Niebieski to jeden z moich ukochanych kolorów, dlatego zdecydowałam się na sweter własnie w takim odcieniu. Do tego założyłam moje nowe jeansy, zakup z którego jestem bardzo zadowolona. Reszta dodatków to złota biżuteria, czarna torebka typu worek i botki na słupku".









sweter - C&A, jeansy - Bershka, torebka - Zalando, botki - nn,
pierścionki - SinSay, bransoletki - SinSay

Edyta: "Ja natomiast dla kontrastu zdecydowałam się na sweter w kolorze jasnego różu. Ostatnio zauważyłam, że w szafie mam chyba nadmiar tego koloru jeżeli chodzi o swetry. W mojej dzisiejszej stylizacji zestawiłam go z czarną klasyczną spódnicą ze srebrnym zamkiem przez środek. Dodatkami jakie wybrałam tym razem są: bransoletka z ważką, różowa torebka i klasyczne botki."









sweter - C&A, spódnica - House, botki - H&M, torebka - nn,
bransoletka - By Dziubeka 

Jak podobają się wam dzisiejsze propozycje?

37 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje :) Genialne sweterki :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny pięknie wygladacie :) Genialne są te sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sweterki. Trafiłyście w to co lubię! Taki delikatny róż i błękit to moje dwa ulubione kolory. Podobają mi się te stylizacje :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje fajne! A sweterki śliczne, takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto ale z klasą. Urocze dodatki w postaci złotej bizuteri i te warkoczyki poprostu słodkie ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastele pasują praktycznie do wszystkiego :) To ich ogromna zaleta. Można ubrać co tylko się chce, a i tak wygląda się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz , super kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obie pięknie wyglądacie :)
    pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba zestawienia świetne! :)
    Uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne sweterki! spodobała mi się torba z pierwszego zestawu :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stylizacje i cudowne zdjęcia! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie jak poprzednio! Edyto przepiękna spódniczka :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastelowy błekit kocham <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba zestawy świetne :) Uwielbiam pastele, więc sweterki bardzo mi się podobają :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje są przecudne ;) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten błękitny sweterek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super , że pokazałyście że sweter to uniwersalna "góra" , świetnie wygląda zarówno do spodni jak i spódnicy! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam pastelki :) szczegolnie takie jakie pokazujesz powyżej :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow this blog - link to Chic Poradnik: https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham pastele, śliczne sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam pastele! ślicznie Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne sweterki dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WIDZĘ ŻE SWETERKI JUŻ WCHODZĄ W WIOSENNĄ KOLORYSTYKĘ ;) SUPER ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham pastelowe kolory! :) świetne zdjęcia i super pomysł na prowadzenie bloga we dwójke! :)

    Obserwujemy? Dajcie znac u mnie :)


    http://start-afire.blogspot.com/2017/02/black-and-white-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze obie wyglądacie świetne, podobają mi się sweterki, lubię pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rurki i mała czarna zawsze modne! :) Pastelowe sweterki również uwielbiam, chociaż może nie jestem jakimś ekspertem modowym to próbuje znaleźć swój styl, w którym będę wyglądała i czuła się dobrze :)
    Inspirujący blog, dlatego dodaję do obserwowanych, będę tutaj częściej zaglądać! :)
    W wolnej chwili zapraszam Was również do mojego skromnego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful outfits. Very great and kind blog. I like it... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosto i elegancko! Jak dla mnie obie stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne stylizacje jak i biżuteria, ja ostatnio wlasnie tez sie zaopatrzylam w sweterek baby blue i jestem nim zachwycona :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Błękitny sweter bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń