wtorek, 6 sierpnia 2019

Nasz sposób na...sandałki na słupku

Witamy! Po bardzo długiej nieobecności postanowiłyśmy reaktywować naszego bloga. Wracamy z nowymi pomysłami. Jak wiadomo pogodzenie pracy, studiów i wielu innych obowiązków z prowadzeniem bloga nie jest łatwe, ale z chęcią spróbujemy. Postaramy się każdą wolną chwilę przeznaczyć na tworzenie tutaj ciekawych treści. Bardzo się cieszymy, że znowu tu jesteśmy i od razu przechodzimy do naszych stylizacji. Dziś bardzo letnio i kolorowo.

Edyta: " Postawiłam dzisiaj na midi sukienkę w pięknym morelowym kolorze. Sukienka ma piękne falbanki przy rękawach i duże kontrastowe guziki. Motywem tego posta są sandałki na słupku - moje, beżowe świetnie współgrają z kolorem sukienki. Do tego złota biżuteria i czarne okulary przeciwsłoneczne."










sukienka - Lili Fashion Wadowice , sandały - butik, okulary przeciwsłoneczne - SinSay,
kolczyki - Zaful,  naszyjnik,bransoletka - AVON

Magda: " Ja natomiast założyłam piękną sukienkę w kwiaty w mocnym różu, dostaniecie ją w sklepie Sugarfee, gdzie wybór sukienek jest przeogromny. Jest ona wykonana z bardzo przyjemnego materiału. Dobrałam do niej troszkę niższe sandałki na słupku - zamszowe w kolorze czarnym, które są bardzo wygodne. Również postawiłam na złotą biżuterię i czarno-białe okulary przeciwsłoneczne."









sukienka - Sugarfree, sandały - Renee.pl, okulary przeciwsłoneczne - Greenpoint, kolczyki - Parfois, naszyjnik - Iloko.pl


Jak podobają Wam się te stylizacje? 
Co u Was słychać ? :)


41 komentarzy:

  1. Obie sukienki są piękne, ale pierwsza zdecydowanie bardziej mi się podoba :) bardzo lubię takie sukienki takie długości, kolory i fasony ... pięknie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne sukienki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sukienka Magdy :P
    spodobał mi się wasz blog, zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie dziewczyny wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dziewczyny w ślicznych sukienkach :)
    To zdecydowanie Wasze kolory!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądacie! <3 Obie stylizacje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kobietki! A sandałki na słupku bardzo, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stylizacje obie sukienki są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka urocza sukienka ~ Naprawdę podoba mi się strój, zdjęcia są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że wróciłyście! ;) Obie stylizacji mi się podobają. W pierwszej szczególnie do gustu przypadły mi falbanki na rękawach, w drugiej natomiast sandałki ze względu na to, że mają niższy obcas niż te beżowe. ;) Czekam na kolejne stylizacje w Waszym wykonaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wpis, pierwsza sukienka jest naprawdę śliczna <3 Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie sandałki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy ponownie! :)
    Bardzo fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam ponownie :-)
    Obie stylizacje swietnie prezentuja się z tymi butami- obie super wyglądacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie sandałki na słupku. Obie stylizacje super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta druga sukienka jest prześliczna :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne sukienki, te sandałki pasują do nich idealnie <3
    Pozdrawiam :*!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny wyglądzie przepięknie! <3
    Letnie sukieneczki to podstawa, aż pomyślę nad jutrzejszą stylizacją.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienki piękne, a do nich sandały na słupku to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie poszukuję sandałków na słupku do weselnej sukienki. Podobają mi się wasze zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne macie sukienki, idealne na lato z sandałami. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie wyglądacie super w tych sukienkach. :)
    ~ohmylifex~

    OdpowiedzUsuń
  24. Look idealny na wakacje! Wybór dodatków ważna rzecz. Ja lubię obserwować takie blogi. Dzięki że dzielisz się z nami swoimi doświadczeniami.
    CTNBEE | https://ctnbee.com/pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią wskoczyłabym w obie sukienki! ;) super wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne sukienki <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie. :) Sukienki Sugarfree już nie raz mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wolę na koturnie sandałki, ale to tylko dla tego że nogi mnie nie bolą.

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz, tak dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana w obu sukienkach wyglądasz przepięknie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. U Was kochane też jeszcze lato...hmmm cudne stylizacje <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/11/summer-is-back.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie sukienki są przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Są nie tylko bardzo wygodne ale i doskonale pasują do wielu rożnych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń