poniedziałek, 22 stycznia 2018

Nasz sposób na...zimowy sweter

Witamy !  Zimowa aura zachęciła nas do pokazania Wam naszych ulubionych swetrów tego sezonu. Postawiłyśmy na całkiem inne kolory, ale oba sweterki są niezwykle cieplutkie.


Edyta:"Ja tym razem zdecydowałam się na nieco luźniejszy look. Głównym elementem mojej stylizacji jest sweter w rudawym kolorze, który od razu skradł moje serce. Jest on bardzo wygodny i przyjemny. Postanowiłam zestawić go z klasycznymi dżinsami. Na wierzch zarzuciłam czarną ramoneskę. Dodatki to klasyczna czarna torebka i botki."









sweter - New Look, jeansy - Sinsay, kurtka - nn, buty - nn,
torebka - Stradivarius

Magda:"Ja wybrałam sweter zakupiony w tym sezonie w sklepie Reserved. Jest bardzo cieplutki za sprawą wełny w składzie. Bardzo podoba mi się jego wykończenie przy szyi,nie jest to klasyczny golf, a stójka. Założyłam do niego zwykłą, czarną spódnicę i czarne rajstopy. Dla dodania elegancji dobrałam do stylizacji botki na obcasie. Do tego czarna torebka, duże kolczyki i srebrna bransoletka
z rzemykiem."









sweter - Reserved, spódnica - Sinsay, botki - Renee.pl, torebka - Stradivarius,
kolczyki - Parfois, bransoletka - prezent

Jak oceniacie nasze stylizacje ze sweterkami?

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam swetry :) Ostatnio przepadam za tymi w jasnych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor pierwszego swetra. Oba zestawy w moim stylu! Pozdrawiam Was serdecznie (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie wygodne stylizacje!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweter :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, klasyczne zestawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, a sweterki- cudo!
    Zapraszam Cię na mojego bloga, powróciłam po długiej przerwie

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle obydwie wersje trafiają w moje gusta!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądacie, ale osobiście nie lubię golfów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten karmelowy golf :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś wygrywa dla mnie zestaw numer jeden:) W drugim sweterek cudo:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. druga stylzacja bardziej przypadla mi do gustu ;) jestem wprost zakochana w tym kolorze swetra
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna kurtka i bransoletka :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje świetne :) w pierwszym wygrywa wygoda i szyk, w drugim kobiecość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacje <3 ale najbardziej podobają mi się buty z 2 propozycji <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja wpadła mi w oko, może dlatego że kolor tego sweterka jest bardzo oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylizacje są świetne! Uwielbiam klasyczne swetry - pasują do wszystkiego! :)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja bardziej mi sie podoba :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rudawy kolor swetra skradł też moje serce. :D Ten beżowy seterek ma świetny krój! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne sweterki! Oba przygarnęłabym do swojej szafy :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń