piątek, 27 października 2017

Nasz sposób na...falbany II

Cześć wszystkim ! :) Skorzystałyśmy z ostatnich cieplejszych dni jesieni i wybrałyśmy się na zdjęcia. Postanowiłyśmy przedstawić Wam dziś jeden z naszych ulubionych motywów - mowa o falbanach. Jest to piękny kobiecy trend. Dodaje każdej stylizacji uroku.

Edyta:"Mam na sobie piękną bluzkę z długimi rękawami. Są one zakończone falbankami tak samo jak dół bluzeczki. Dobrałam do niej czarne spodnie. Aby dodać stylizacji elegancji założyłam buty na wysokim słupku. Do tego czarna torebka na łańcuszku i delikatne bransoletki."
  







bluzka - nn , spodnie - Bershka, buty - CCC, torebka - Sinsay, bransoletka - nn,

Magda:"Ja również postawiłam na elegancką bluzkę w kolorze pudrowego różu. Jej rękawy zdobi kilka falbanek. Założyłam do niej ciemnogranatowe dżinsy. Całość uzupełniłam zamszowymi szpilkami i czarną kopertówką. Do tego złota biżuteria."
  







bluzka - nn, spodnie - Bershka, buty - Czasnabuty.pl, kopertówka - Allegro.pl, naszyjnik - Sinsay , zegarek - Jordan Kerr

  Jak Wam się podobają nasze propozycje ? 

28 komentarzy:

  1. Jak zwykle obie stylizacje bardzo mi się podobają, lubię wasz styl. Śliczne bluzeczki i wy cudnie w nich wyglądacie. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne bluzki ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. So romantic shirts!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    11 bags for Fall season

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje bardzo w moim guscie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja zdecydowanie w moim guście :)
    cudna bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zestawy i obie bluzeczki bardzo mi się podobają, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam błękit dlatego 1 stylizacja skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka pudrowy róż bardzo mi się podoba :)
    Świetnie wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale śliczna jest ta pierwsza bluzka! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ale dla siebie wybiorę opcje nr. 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja podoba mi się o wiele bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga bluzka zdecydowanie bardziej trafia w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga bluzka bardziej przyciągnęła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. realy girl pink blouse is look stunning & you pretty chic..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń