środa, 23 sierpnia 2017

Nasz sposób na...spódnicę ołówkową

Witamy! Ostatnio zdecydowałyśmy się na zakup pudrowej spódnicy o ołówkowym kroju. Spódnica ta pochodzi ze sklepu Cinamoon.pl. Wykonana jest z bardzo przyjemnego i porządnego materiału. Nadaje się ona zarówno do stylizacji bardziej eleganckich jak i nieco luźniejszych, ponieważ idealnie podkreśla kobiecą figurę. Oto dwie odmienne stylizacje.

Edyta:"Moja wersja tym razem jest bardziej elegancka. Pudrową spódnice postanowiłam zestawić z czernią. Założyłam zwykłą bluzkę, skórzaną ramoneskę i zamszowe szpilki. Do tego delikatna złota biżuteria i klasyczna kopertówka na pasku."











spódnica - Cinamoon.pl, bluzka - C&A, ramoneska - Sinsay. szpilki - Czasnabuty.pl,
kopertówka - Allegro.pl, złoty komplet - nn, bransoletka - Lilou

   Magda:"Ja natomiast postawiłam na sportowe połączenie. Do pudrowej spódnicy założyłam
biały t-shirt w delikatne serduszka. Na to zarzuciłam dżinsową kurteczkę. Całość uzupełniłam białymi trampkami i zwykłą czarną torebką. Do tego złoty zegarek i bransoletka."











spódnica - Cinamoon.pl, t-shirt - Pull&Bear, kurtka -nn , trampki - Converse, torebka - Stradivarius, zegarek - Jordan Kerr, bransoletka - House

Co sądzicie o tych propozycjach? 

40 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądacie :) Muszę kupić sobie spódnice ołówkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja z ramoneską jest świetna. Czerń przełamuje ten słodki róż. A Conversy uwielbiam i też łącze je ze spódniczkami! Super kurtka dżinsowa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje do mnie przemawiają :)Spódnica ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica i podoba mi się w każdym zestawieniu :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie wersje sa fajne, ale bliższa mojemu sercu jest wersja Edyty :) spódnica jest cudna, ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje, mi tym razem podoba się bardziej sportowa wersja, bo wolę pastele z bielą ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje, jednak bliższa jest mi wersja sportowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ołówkowe spodnice :)
    piekna stylizacja :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello girls, great blog, and you have lovely outfit here. It is great.

    And maybe we can follow each other. Just let me know, follow me and I can follow you back.

    Have a beautiful day dear!

    My blog is www.elizabethlore.cz

    OdpowiedzUsuń
  10. obie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie kroje spódnic uwielbiam najbardziej :) Świetnie ppodkreśla kształty :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wy jak zwykle wyglądacie cudownie! Uwielbiam takowe spódnice :) Dwa looki są genialne, ale bliższy mi numer 1 :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądacie rewelacyjnie w tych stylizacjach! ;) Mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje są bardzo ładne, ale jednak wersja bardziej elegancka do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądacie !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja Edyty baaaardzo mi się podoba! :)
    Ale obie są na tyle super, że chętnie sam tak bym się ubrała. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obie wiersje bardzo mi sie podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy zestaw bardzo mi się spodobał :* ślicznie wyglądacie :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie spódniczki bardzo fajnie połączone :)
    Choruję na taką spódnicę :P
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie wersje pięknie się prezentują :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny wyglądacie przepięknie <3 Świetna jest ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna spódniczka, którą można komponować w różny sposób. Piękne dziewczyny z Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zestawy:) musze kupić sobie spódniczkę w takim kolorze :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądacie pięknie i uroczo w tych stylizacjach. Świetne zestawy stworzyłyście :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Zarówno ta elegancka jak i sportowa wersją są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne propozycje, bardzo stylowe:)

    OdpowiedzUsuń
  27. You both look spectacular wearing that pink pencil skirt!!! It's a very pretty skirt!!!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga propozycja podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super kolor ma ta spódniczka, obie wersje fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super zestawy, coś na co dzień i na eleganckie wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka świetna, bardzo mi się podoba. Jednak do takiej stylizacji trzeba mieć nienaganną figurę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super połączenie długiej spódnicy z kataną :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super, że obie wersje przez Was zaprezentowane są kompletnie inne, mimo to, obie bardzo przypadły mi do gustu. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej dziewczyny !
    Obydwie świetnie wyglądacie w tych spódniczkach, w połączeniu z reszta jest super. Jedynym detalem według mnie, który pasował by do stroju Edyty, były by cieniutkie rajstopy dosłownie mgiełka otulająca nogę w jasnym kolorze jako, że moim zdaniem troszeczkę za jasne są te nogi u Edyty. Idealnie by się to komponowało z obcasami ;)

    OdpowiedzUsuń