wtorek, 2 maja 2017

Nasz sposób na...spodnie "haremki"

Cześć wszystkim! Chyba nie doczekamy się nigdy tej wiosny, słoneczka i ciepła. Co prawda są jakieś przebłyski troszkę lepszej pogody, ale (przynajmniej u nas) tłumione ciągle deszczem. Dziś udało nam się zrobić w końcu planowaną już długo sesje. Tematem przewodnim są lekkie, czarne spodnie typu haremki ze ściągaczami na dole. Zakupiłyśmy je obie w ubiegłym sezonie i naprawdę jesteśmy z nich bardzo zadowolone. Dziś przedstawiamy ich funkcjonalność zarówno w eleganckim jak i nieco luźniejszym zestawieniu.

Magda:"W mojej stylizacji postawiłam na klasę i elegancje. Opisane wcześniej spodnie zestawiłam z białą koszulą z haftem z przodu i lekko "bufiastymi" rękawami, ta koszula to moje niesamowite odkrycie w szafie mojej babci. Do tego czarne szpilki i ramoneska zarzucona lekko na ramiona."









spodnie - Terranova, koszula - nn, kurtka - SinSay, szpilki - nn, torebka - Allegro.pl,
zegarek - Jordan Kerr

Edyta:"Moja wersja jest nieco luźniejsza. Spodnie postanowiłam zestawić z lekką wzorzystą bomberką, upolowaną jeszcze na wyprzedażach. Do tego płaskie czarne mokasyny i czarna torebka ze srebrnymi łańcuszkami. Całość uzupełniają okulary i bransoletki."










spodnie - Terranova, top - House, bomberka - Stradivarius, buty - H&M,
bransoletki - nn, torebka - SinSay



Która stylizacja przypadła Wam bardziej 
do gustu?

47 komentarzy:

  1. I jedna stylizacja i druga jest super! ;)
    Pięknie wyglądacie a spodnie haremki... sama się nad nimi zastanawiam i chyba takie kupie ;P Zapraszam do mnie na post. Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2017/04/elegantpinkspring.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądacie, obie stylizacje są świetne :) Spodnie mega fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne stylizacje. Lubię haremki, zawsze latem noszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądacie :) Muszę koniecznie zakupić takie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie wspaniale się prezentujecie! Madziu śliczna biała bluzeczka :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te spodnie :) biała koszula i bomberka meeega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawy! Oba przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zestawy! Oba przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah, ja od prababci wzięłam kiedyś tylko plastikowe owocki do zabawy ;D. Ładna koszula i bomberka.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oba zestawienia ciekawe, ale ta bomberka w kwiatki jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje są bardzo ładne ale mnie bliżej zawsze do wersji eleganckiej, koszula jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega sa te spodnie i obie pieknie w nich wygladacie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja nr 1, ale w drugiej widzę boską kurtkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej do gustu przypadła mi pierwsza stylizacja :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy zestaw jest super, uwielbiam takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie i stylowo. dobry przyklad tego jak dwie klasyczne stylizacje moga sie od siebie roznic. obydwie pieknie

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne stylizacje! :)
    Pokazałyście, że poszczególne elementy garderoby mogą mieć niejeden charakter - a to jest w modzie najpiękniejsze!
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne i jednocześnie różnorodne stylizacje.Wymyśliłyście to genialnie :-) Dużo słonka Wam życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie dziewczyny wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie stylizacje zachwycają! ;) super dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trudno powiedziec ktora stylizacja jest lepsza! Obie sa super, sa ladne, wygodne i praktyczne. Ubrałabym sie na oba sposoby czyli raz bardziej elegancko a raz bardziej na codzien i na luzno. Super dziewczyny oby tak dalej! Buuziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokazałyście 2 sposoby na te same spodnie i obu Wam udało się stworzyć świetne i ciekawe looki:)Jestem maniaczką łączenia sportowego stylu z eleganckim więc blizsza memu sercu jest stylizacja nr.2.Widac ze fajne z Was kobietki,super zdjecia!
    Pozdrowionka,zapraszam do mnie;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Połączenie z biała bluzką jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)
    jesteś wspaniałą kobietą :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny wyglądacie pięknie i stylowo! Obie wersje bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziewczyny, wyglądacie fantastycznie! obydwa zestawy są genialne :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie stylizacje są zjawiskowe i pięknie wyglądacie ! ❤ Uwielbiam takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie nie w moim stylu, ale z drugiej stylizacji podoba mi się bomberka:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Elegancka wersja przypadla mi do gustu, ale z luźnej przykła mój wzrok fajna bomberka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza stylizacja idealna poprostu ! cudowna ta biała koszula :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. oba zestawy śliczne!
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obie stylizacja cudne, spodenki bardzo ciekawe i jak widać pasujące na każdą okazję, w obu stylizacjach czułabym się bardzo dobrze i komfortowo, a koszula cudowna w moim guście. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zestaw Magdy spodobał mi się i chętnie bym się tak ubrała! U Ciebie Edyto zachwyciła mnie bomberka - cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne stylizacje! Mi osobiście przypadła do gustu bardziej pierwsza stylizacja w wersji eleganckiej. Obie jednak wyglądają super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello dear,
    You have really nice blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know, please.
    Xoxo,
    https://lifella2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Black and white is always a good choice. Nice outfits my dears! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    How to create a casual chic outfit

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podoba mi się druga propozycja, te spodnie i bluzka wyglądają jak kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę bardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja :)
    Mam nadzieję, że pogoda niedługo się poprawi :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne propozycje! ta pierwsza jest mega elegancka <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Obie wyglądacie super! Buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne stylizacje :-) Wygladacie świetnie... choć mi do gustu szczególnie przypadła pierwsza wersja :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obie są mega :) Nigdy nie myślałam o zakupie takich spodni, ale Waszymi stylizacjami jestem zauroczona i muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I am sharing a picture and link from your blog. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    OdpowiedzUsuń